teisipäev, 22. detsember 2009

Jõulud

Vot täna hakkas lõpuks ka mulle jõulutunne pärale jõudma. Esimesed kingid, PUHKUS ja kodu, päris kodu. Kuu aega järjest Tartus ringi joosta - see ei ole just väga meeldiv.
Puhkus on küll tegelikult osaline. Saatsin täna näiteks aatomienergia agentuurile uue tellimuse ära.
Täna sai nalja ka hommikul. Nimelt on mul tööasjus helistavate inimeste helinaks telefonis Gray Daze lugu Sometimes. Sama lugu olen kasutanud ka äratusena, kuna see algab mõnusalt pehmelt. Hommikul helistati mulle tegelikult töölt, kuid unesegane nagu ma olin panin ma esimesel korral äratuse kinni. Teadsin, et polnud ju vaja tõusta. Varsti hakkas telefonis jälle see armsaks saanud lugu mängima, siis tahtsin uuesti äratust kinni panema hakata, kuid seekord vaatasin enne ka ekraani, kus ilutses nimi Jaan. See äratas koha pauguga üles. Ta lootis, et olen veel Tartus, nimelt EAS käis oma investeeringuid üle vaatamas.

Muusikaks minu praeguselt lemmikplaadilt: Dead by Sunrise - In The Darkness

Kommentaare ei ole: