laupäev, 23. jaanuar 2010

sünnipäev, mille rikkusin enne sünnipäeva...



Kõik oleks nagu ilus, mul on sünnipäev(seda pean pildil meeles ikka mürtsu ja pauguga) ja eriti armas oli, et M.R. alanud ööpäeva esimestel minutitel kohe helistas. Aga mis on siis halvasti?

Reedene hommik algas nagu ikka. Rõõmsalt laborisse, minu eelmisel aastal tellitud pakk jõudis kohale. Pakk tähendas, et järgmisel nädalal saab väheke ka tõelist tegutsemist ja analüüsi teha. Lisaks nautisin laboris sünnipäevaks saadud kõrvaklappe. Ja siis, minu suureks ehmatuseks märkan, et happepumba all on suur loik! Reageerisin sellele nagu paarile varasemalegi lekkele, keerasin ühenduskoha kruvi kõvemini kinni, tõsi seekord kasutasin rohkem jõudu. Selle tulemusena lõppes igasugune pumpamise efekt. Pump justkui toimis, kuid liikumist torudes ei ole. Nagu hiljem selgus oli probleem muus, mitte lahti olevas ühenduses. Asja kurvem külg on see, et minu jõuga pingutamise tulemusena suutsin metallist tihendusjulla rikkuda ja lisaks veel lootusetult toru külge kinni jätta. Probleemi lahendus oli küll lihtne - ots maha ja leida analoogne julla sinna otsa. Kumbki neist toimingutest ei läinud libedalt ja mis suurim probleem - sobivat jullat ei leidnudki. Seega tuleb ilmselt uus ots tellida. See on aga 50-100 eurone nali :(

Sain lõpuks pumba tööle või noh... teoorias oleks pidanud töötama. Praktikas see nii hästi välja ei kukkunud. endiselt on kuskil mingi tõsine probleem, kuid ma pole veel suutnud välja nuputada miks see normaalselt ei tööta.

Kokkuvõtteks: Olin pikalt tööl, söömata. Suutsin paraja jama kokku keerata ja see pole just odav jama. Seni on see ka kahjuks lahendamata probleem. Pikalt tööl oleku tõttu ei jõudnud ka rongile. Sellest on veel eriti kahju. Kõik see kokku suutis mu tuju rikkuda ja muret millele mõelda on palju. Eriti veel nüüd, kus just oleks vaja kõike kasutama hakata.

PS!
Leidsin lõpuks lahenduse, mis ei lase pildikvaliteedil lootusetult kaduda. Seega nüüd peaks ka blogivaates pilt parema kvaliteediga olema.

Kommentaare ei ole: