reede, 8. jaanuar 2010

Veebruari kuulutan lennunduskuuks



Veebruar tuleb mul tõeline lennunduskuu. Täitub minu soov, saan lennata väikese Fokkeriga Tartus Riiga. Samas tundub, et Air Baltic on mu soovist aisu ninna saanud ja nad veavad mind Riiast Hamburgi samuti selle pisikese Fokker50-ga.
Tagasitleks on iseenesest isegi ekstreemsem, sest koju saamiseks tuleb mul lennata Hambutgist Frankfurti. Seal on mul 1,5h aega, et leida üles oma värav ja edasi Riia poole suunduda. Arvestades et tegemist on meeletult suure lennujaamaga, siis sooviks, et aega oleks pigem 2,5 tundi. Sealt siis juba Riiga ja lõpuks siis Lätist Tartusse.
Samas teiseks suureks katsumuseks saab ilmselt Hamburgist Bremeni rongi üles leidmine...
Viimased 2 päeva olengi ma selle reisi korraldamisega tegelenud. Hotell oli vaja ära moosida, et nad nõustuks maksmisega läbi panga jne. Ausalt öeldes on jamamist nii palju olnud, et mul on kadunud igasugune isu kuhugi reisida.

Kommentaare ei ole: