pühapäev, 25. november 2007

Midagi talvist

Täitsin siis eile oma ülesande ja tegin väikese fotoseeria sellest "talvest". Käisin õhtul üht üritust pildistamas ning koduteel jäi mulle silma paar põõsast :)

PS!
Ootan arvamusi, millised siin blogis olevad pildid peaks näitusele saatma, kui üldse peaks. Kõik ettepanekud on teretulnud.

4 kommentaari:

Arra ütles ...

mitte kui peaks vaid kindlasti peaks! :)

aga mis näitusele? mis teemal?

Minu lemmikud:
1.see sama, mille alla see kommentaar tuleb
2. öine Annelinn
3. esimene tuvi
4.tulp
5. võilillenupp
6. mari
7. lepatriinu
8. ütle miks?
9. liilia

noh ja 3 varblast meeldivad ka :D

Ehk oli veidi abi :P

Funestus ütles ...

Tänan :)

Anonüümne ütles ...

black'n'white

see on nagu korall :D

ma vist küll poleks aru saanud et see põõsas on...

:P

Arra ütles ...

1. julge tuvi
2. okkaline tee
3. midagi talvist

1/3 endistest. Hmm..ehk on veidi parem :D
ma jätsin lillekesed välja kõik :P Aga kui sa soovid mõnda õit saata, siis soovitan seda kõige esimest.

Ka Annelin on endistviisi ilus, kuid T väitis, et see on udune, nii, et ma jätsin selle valiku tegemise kõrvale.

Ära täpsemalt enam palu, ma ei oska (A)