reede, 10. oktoober 2008

Täpselt nii hull ongi

Pahur, kergesti ärrituv ja muidu tusane...
Mis teha, kuid kiire elu, stress, pidev pinge ja muu selline suruvad peale.

Samas midagi ka positiivset: Leidsin Kaubamaja Euroncsist omale uue hamstri(mõned kutsuvad seda hiireks). Hamster, sest saba tal pole. Hind 139kr(juhtmeta hiire eest!!!). Ok, tegu on veidi vanema põlvkonna hiirega. Nimelt vastuvõtja on võrreldav ID kaardi lugejaga ja ilmselt tööraadiuski madalam. Aga minu jaoks ideaalne. Voodi pealt lauale töötab, pole juhet mida ära lõhkuda(vana just sellise surma saigi) ja ka muidu tore loomake. Tootjaks Logitec, mis on juba paras kvaliteedigarantii(+ 2 aastat garantiid ka). Karpi avades(valge, igasugune info puudub ja kood pastakaga peale kirjutatud) vaatas vastu kiri, mis teavitas, et toode on mõeldud vaid koos arvutitega müümiseks. Igastahes väga huvitav ost :)

Nüüd üks hullumeelne idee: Plaanin vastu võtta või siis kandideerida(see oleneb...) ühe töö. Esialgne osa tundub ülihea. poolekohaga tükitöö, kindlat tööaega ei ole. Peamine, et kõik tehtud oleks. Lisaks veel hindamatu laboratoorse töö kogemus. Raha on vaja, tööaeg on sobiv, kuid reaalselt mul eriti aega ei ole. Kuigi paari nädala pärast peaks paremaks minema. Kui veel selle lisaks stipile(mille ma taevase imaga kätte sain) hangin, siis tuleks ma päris ilusti toime ja raha jääks veel ülegi. Aja kohta seda aga ilmselt öelda ei saa, kuid eks tuleb end kokku võtta.

muusikaks Matu - Kooritartu

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

haha: "..tööaeg on sobiv, kuid reaalselt mul eriti aega ei ole."
ÄRA TEE ÜLE OMA VÕIMETE!

Lihsalt üks sõbralik soovitus.

Funestus ütles ...

njah, samas raha on vaja, sest ilma selleta ei saa ma midagi teha

Arra ütles ...

jah aga kui lõpuks oled liiga palju kohustusi muretsenud, siis ei jõua selle tööga ka vb korralikult hakkama saada ja raha ei tule niisama lihtsalt.
Stress tapab aeglaselt ja julmalt...