laupäev, 6. detsember 2008

Kriminaal

Njah, vabandan kõigepealt, et selline paus sisse on tulnud. Siin on olnud erinevaid põhjuseid. Loodan jõulude ajal asja parandada. Vahepeal olen saanud hakkama isegi väikese õigusrikkumisega. Nimelt üritasin kiiruga Tallinna ühistranspordis ilma piletita sõita. Selgus aga, et munitsipaalpolitseile see ei meeldinud ja sain 360 krooni maksva pileti ja lihtmenetluse. Nimelt oli mul kindel arv talunge, kuid läksin kogemata vales suunas sõitva trammi peale. Kui veast aru sain vahetasin kiiresti trammi. Suures õnnetundes, et kohe õige trammi peale sattusin ununes aga see, et pole piletit mida augustada. Nii toetasingi ka mina Tallinna linna eelarvet.

2 kommentaari:

Arra ütles ...

huvitav et just nüüd kui ma seda posti lugesin hakkas raadiost kõlama: "...I feel like a criminal.." :D...ma ei tea kas see on laulu pealkiri ka v ei aga..naljakas :P

Anonüümne ütles ...

aga nii kui mina seda pealkirja lugesin, tuli mulle meelde üks laul... "i'm a criminal. cause every time i write a rhyme, these people think it's a crime..."

ei, see ei seostu üldse, aga mulle tõesti tuli see esimese asjana meelde:D Ja kuna K juba laulude teemaga alsutas... siis ma jätkan :D

-t-