kolmapäev, 18. veebruar 2009

Kraavis

Täna sai selgeks, et kui oled kraavis, siis püsi seal rahulikult edasi. teine võimalus on end ise välja upitada, kuid abile ei maksa loota.
Iseenesest mõnusale päevale jättis jälje see, et pidin arsti uksetaga peaaegu 2h ootama, et siis oma 15 minutit tähelepanu kätte saada. Ma olin seal veel ilusti ajaga, mitte mingi erakorralisena. Vähemalt info oli rõõmustav. Nimelt ütles arst kuldsed sõnad: "Kui ma oleks Teie asemel, siis jooks ma kõvasti õlut, hüppaks ühe jala peal ja võtaks sooja vanni" Õde ütles, et tema läheks veel kelgutama kah :P
Mul tuli siis selline idee, et ilmselt ma kelgutama ei lähe, et siis selle arvelt suurendan oma õlle kogust :) Mis teha kui arst käsib.
Tekkis veel küsimus, et kas ma olen tõesti mingi ainus idioot, kes uuesti kandideerib. Eelmisel aastal osalenud inimesed on luanud kõik mulle kampaaniat teha või siis vähemalt oma hääle mulle.

Muusikaks: The Flying Pickets - Under The Bridge (ei ole veel suutnud otsustada, kas see on Noorkuu esitusest parem)

Kommentaare ei ole: