teisipäev, 25. august 2009

plahvatusohtlik

Ma ei ole blogi unustanud... Tegelikult olen ma vahepeal isegi midagi kirjutanud, kuid pole seda lihtsalt avaldanud. Ei taha kellegi suhtes ülekohtune olla.
Samas kui koguda liiga palju kergesti süttivat kraami endasse võib see suure põraka teha. Nii võib olla see isegi ohtlikum kui pildil olev vesiniku balloon, milles hetkel on rõhk 200bar peal.
Tegelikult loodan, et tööle keskendudes läheb asi paremaks, kuid hetkel on lihtsalt sihuke plahvatusohtlik tunne. Alates ülehomsest tuleb 2 nädalat tihedat tööd järjest. Isegi nädalavahetusel ei lasta hinge tõmmata. Samas loodan, et ehk mõjub see hästi. Suvi on kuidagi laisaks muutnud. Võtan juba nädal aega hoogu, et üht MTÜ kodulehte uuendama hakata. Praegu on veel muidugi hea vabandus, et nad pole mulle ka kogu vajalikku materjali andnud, kuid see on ju vaid ettekääne.
Pildil siis tükike minu laborist. Vaade on kallis, sest sellel pildil on kokku üle 40 000 krooni väärtuses asju. Balloonide hinnad veel juurde, kuid nende väärtust ma öelda ei osaka, sest need on rendil.

muusikas seekord midagi uut ja huvitavat: Hidria Spacefolk - Sindran Rastafan (Ghettoblaster Rmx) (albumilt Violently Hippy Remixes)

Kommentaare ei ole: