esmaspäev, 7. juuni 2010

salatikasvatus



Tere taas!

Olen nüüd jälle tagasi. Vahepeal on elu olnud nii kiire ja mõtlemist liiga palju, et blogiga tegeleda. Nüüd hakkasin aga taas tundma soovi kirjutada.
Mingil hetkel hakkas mulle juba tunduma, et elan pigem teiste, mitte oma elu. Otsustasin nüüd selle asja käsile võtta ja alustasin otsusega, mis teistele eriti ei meeldinud. Ei meeldinud see ka minu tööandjale, kes ütles, et see on totaalne jama. Samas töö on alles ja selles suhtes midagi muutunud ei ole. Lisaks oli mul mõned päevad kõrval ka TÜ Türi kolledži esimese kursuse tudeng, kes oma laboripraktika päevi minu laboris veetes tegi. See muutis need päevad muidugi palju sisukamaks, kuid eks see aeglustas ka teataval määral töö kiirust.

Lisaks veel veidi pildist:
Otsustasin hiljuti aknal salatit kasvatama hakata. Poest saab osta lehtsalatit väga mugavalt potis, et see pikemalt värske oleks. Pärast suurte lehtede eemaldamist on sealt võimalik aga ka teine saak võtta. Nii ma siis hakkasingi oma aknalaual salatit kasvatama :)

Kommentaare ei ole: