laupäev, 26. aprill 2008

Kevad kahele

Päevaks aeg maha!
Selliseid päevi võiks rohkem olla. Ei mingit stressi, pingeid. Kuigi samas, hommik algas väga negatiivselt. Tuli välja, et olen suutnud oma läätse lõhkuda. Niipalju siis teravast nägemisest järgnevatel päevadel. Kõik muu oli aga peaaegu ideaalne. Täiesti ideaalne oleks olnud siis, kui ka üks inimene oleks täna minu kõrval olnud.
Aga väljas ringi liikudes on tunda, et suvi hakkab lähenema. Siiski, loodus annab veel märku, et on kevad. Aeg, kus ei tohi üksi olla.

Tegelikult kui rääkida üldisest, siis olen väsinud. Igatsen aega, kus võiks rahulikult maha istuda ja teada, et ei homme ega ülehomme ei tüüta keegi sind mingite ogarate küsimuste ja materjalipakkidega.
Vaatasin veel täna 12. klasside lõpukirjandite teemasid. Loodusest ei olnudki midagi, seega oleks mul veidi raskeks võinud minna, kuigi mlle meeldis ka ühiskondlikel teemadel kirjutada. Venekeelsed teemad mulle ka eriti ei istunud, need olid olid minu meelest halvemad kui eesti keelsed. Minu lemmikuteks kujunesid 3.Virtuaalsed inimsuhted ja 4.Tänapäeva maailma hirmud
Kumma ma veel neist kahest valiks ei tea. Selleks peaksim mõlemale esimese lõigu valmis kirjutama, kuid selleks ei ole mul piisavalt viitsimist.

muusikaks Laura - One&One

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

pour deux

kaks tibu

kevad tõesti täiega kohal ja mul on hea meel kõigi õnnelike üle

olgugi et pidin pea kogu päeva nelja seina vahel olema

järgmine nädal tuleb tore

ja hoidsin pöialt kõigile kirjutajatele aga ise küll kirjutada ei tahaks