reede, 30. mai 2008

koduvalvur

Vabandan kõigi külastajate ees, sest vahepeal on olnud tühjus. Tühjus blogis, minu mõtetes ja fotoaparaadis. Nii juhtub, kui paar nädalat oma kodu ja tervise järgi passida. Füüsilisest koormusest pean veel muidugi mõned nädalad hoiduma, kuid vähemalt tohin juba ringi liikuda.
Tegelikult on mul viimaste nädalatega nii mõndage selgeks saanud, olen endale nii mõnegi uue lubaduse pidanud andma.
Igastahes olen lõplikult veendunud, et poliitika arstiabi kvaliteeti ei soosi. See meeletu konveier millel kõik töötab... Samas päevad, mil konveier ametlikult välja on lülitatud toimib arstiabi suurepäraselt. Arstid ja õed on sõbralikud, kuulavad ära annavad nõu ja lobisevad kasvõi niisama. Selle meeletu konveieri peal on aga needsamad inimesed hoopis teistsuguse hoiaku ja suhtumisega. Tegelikult ma ei süüdistagi siin töötajaid, pigem on viga korralduses. Muidugi pole praegusele olukorrale lootustki leevendust leida, sest valitsus on end niigi lõhki suurustanud.

Kommentaare ei ole: