laupäev, 27. september 2008

katki

Hämmastav kuidas võib terve seni koos püsinud maailm lihtsalt päevaga laguneda. Asja muudab veel hullemaks see, et selline lagunemine seab tõsiselt ohtu tuleviku ja mitte ainult minu oma. Musta stsenaariumi ärahoidmiseks oleks vaja saada järgmise kolme kuuga vähemalt 500 000 krooni, sellise raha kokkusaamine ei oleks isegi aastaga mõeldav. Hea õnne korral saaks ka hakkama 200 000 krooniga, millest umbes pool oleks olemas, kuid vahepeal on vaja ju millestki elada kah.
Praegused muutused mõjuvad ilmselt suhteliselt halvavalt külaseltsile, sest nende kodulehe haldamise lõpetan ma selle aasta lõpuks. Võib juhtuda, et pean loobuma veel ühe MTÜ heaks tasuta töötamise.

Tänud M.R, et mind toetad. See tähendab mulle palju.


On riputanud elu ette maske paljusid
On purunenud liialt laevu vastu kaljusid
Ja parem on kui ma ei tea, et mis toob homne päev
Ma süütan sillad põlema ja nii

Nii ma jälle läen ega vaata tagasi
Ma läen aina edasi
Ma läen kuni jõudu on mus veel


Terminaator - Nii ma jälle läen

Kommentaare ei ole: