neljapäev, 25. september 2008

Kobar-varjuliilia (Smilacina racemosa)

Mis toimub??? Täna jäi 2 koosolekut ära mis kinkisid mulle vaba õhtupooliku. Sain oma asjadega veidi rohkem järjele. Suutsin ära sorteerida pildid, mida minu käest telliti seoses Kihnus käiguga. Tüüpiline mina - ühe inimese pildid jätsin ilmutamata, seega pean pilte juurde tellima.
Samas olen end avastanud jälle ühe inimesega ürituse asjus vaidlemas. Mul ikka õnnestuvad sellised asjad. Mäletan, et eelmisel aastal suutis te ikka nii kõva tibi mängida, et lausa vasti oli vaadata. Nüüd tahab seda oma näo järgi ümber voolida...
Eile hakkasin mõtlema, et peaks K.T juurde minema. Lubasin augustis, et külastan teda sügisel. Ikkagi ju ühe linna elanikud ju nüüd.

Pildi kohta: looduslikult kasvab antud taim Põhja- Ameerikas.

muusikaks Sõpruse puiestee - Miks ma ei võiks olla maailmas üksi

Kommentaare ei ole: