pühapäev, 27. jaanuar 2008

Midagi müstilist

Vabandan, et siin mõnda aega ühtki pilti ei avaldanud. Viimased päevad on kiired olnud. Olen viibinud ka mõned päevad eemal oma arvutist, seega ei olnud mul võimalik pilte lisada.

Mida need viimased päevad mulle andnud on? Olen kindel, et sain palju uut, huvitavat ja ka vajalikku infot meie majanduse ja meedia kohta. Uus ja huvitav kogemus lisaks sellele. Alati on ka hea oma tutvusi uuendada. Samas ei tohi ka unustada enesekriitikat. Loodan siiralt, et ma kahe inimese õhtut täielikult ära ei rikkunud. Kuigi kipun arvama, et suht suur osa selles on ka neil. Lõpuks langes lihtsalt mitu asjaolu väga ebasobivalt kokku. Kuid ärge nüüd selle põhjal arvake, et üritan selle teie kraesse ajada.
Siiski, nii kasulikku nädalavahetust pole ammu olnud.

See pilt on Sulle K. Mulle tundus, et talle see meeldis ja eks värv oli ka õige ;)
Suured tänud ka T-le. Eks ta teab isegi miks. Tegelikult lihtsalt tänamisest jääb isegi väheks, kuid hetkel tuleb selle vähesega leppida.

Muusikaks selle pildi juurde: Neda - Kartais

1 kommentaar:

Arra ütles ...

Müstiliselt ilus! :D

Kui ei teaks, mis see on, ega ära ei arvaks ;)