teisipäev, 8. jaanuar 2008

Veidi ebaõnnestunud

Tänane päev ei olnud just eriti õnnestunud, nagu ka see pilt, kuid ometi lisab see omapära ja on mõneti isegi vajalik. Samas, pilt on tehtud ja päev ka peaaegu läbi, muuta ei saa enam kumbagi.

Tegelikult selle pildiga lõpetan ma ühe alateema, mis on ühise joonena mu postitusi läbinud. Mis see täpselt on, seda võib igaüks ise mõistatada.

Lisaks veel väikese jutu Eesti arengust interneti osas. Rääkisin täna just ühe tuttavaga, kes elab Suurbritannias. Läks parajalt aega kni ta lõpuks uskus, et Eestis on liikuvas rongis WiFi leviala(Edelaraudtee kiirrongi I klass), nüüd on see vist isegi mõnes SEBE bussiski. Talle jäi ka arusaamatusk kuidas saab pakkuda tasuta netti, et lähed lihtsalt mingi poe jurde teed arvuti lahti ja oledki netis ja veel täiesti tasuta!Tegelikult saaks ka mina omale "tasuta" WiFi. Tuleb vaid naabri parool ära arvata :) Sellega pole ma aga viitsinud jännata, seega maksan oma neti eest ikka ise.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

minu meelest see pilt küll ebaõnnestunud pole...

aga noh...

äkki polnud ka see päev ebaõnnestunud

sa oota parem tulemus ära... nb! parem tulemus ;)

Anonüümne ütles ...

hahaaaa. mul pole naabrit oma wifit paroolidega kaitsnud ja ma saan tasuta netti oma toas.. kusjuures ainult minu toas on wifi.. niiet edukas vist :D
üsna kiire nett isegi tegelt.