esmaspäev, 7. jaanuar 2008

Siis kui päikesel puhkepäev oli...

Nägin kännul lume sees üht tumedamat muhku. Lähemal uurimisel tuli välja selline puuseen. Kuna päike oli aga sel päeval omale puhkuse võtnud tuli mul ise veidi tööd teha ja see seen lumekatte alt välja sulatada. Tulemus jäi minu meelest päris huvitav.

Õnneks hakkab nüüd ilm soojenema. Olen juba eeömise nädala reedest pidanud elama toas, kus on 14-16 kraadi sooja(ja seda meetri kõrgusel!, põrandal on 11). Nüüd tuleb vaid loota, et ka tuba vaikselt soojenema hakkaks. Kuigi külm on mõnes mõttes hea, pole spelgaid, kes mu šokolaade hävitaks :)

1 kommentaar:

Arra ütles ...

mis sa kurdad. mul oli eile 3 kraadi sooja toas. need 10 kraadi mis õhtuks juurde tulid olid nagu õnnistus ise :D
ja tänane rekord on +16. ;)

ma arvan et sipelgad on sul läpaka vahele sooja pugenud kindlasti :D