neljapäev, 13. märts 2008

Kevad!!!

Siin on midagi M-ile. Ta rääkis hommikul päris pikalt oma pajuutudest :)
Kuigi jah, mulle tundub, et me viimasel ajal vaid vaidlemegi :D Ja näiteks eile oli tema provokaatoriks oma nulltolerantsi jutuga.
Tegelekult avastasin eile kui nõrk ma olen. Plaanisin terve päeva õppimisele pühendada, kuid läks nii nagu tavaliselt. Muidugi nüüd pärast kampaaniat on pingelangus ja mõnus ka puhata ning kuulata õllevahu krõbinat, kuid rohkem seda omale lubada ei saa.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Paju-utud on need:D
Aga nulltolerants? Sa oled lihtsalt provotseeritav. Või siis ei tunne sa mind piisavalt, teadmaks, et see ei ole teps mitte minu seisukoht.. nulltolerants siis.
Aga.. let it be. Ühel heal päeval võiks minna -T- juhtimisel utusid korjama hoopis:)

Funestus ütles ...

Samas, teatud asjade ja tegude vastu on nulltolerants vahel ka kasulik.
Ja mulle meeldib selliste teemade üle arutleda ja vaielda ;)