laupäev, 1. märts 2008

sügisest kevadesse

Looduses valiteb kevad. Selleks aastaks hakkab sügis taanduma ja saabub kevad. Täna saabus ju ka kevadkuu. Hetkel, kui kevad vaikselt looduses võimust võtma hakkab, siis oleks tore loota, et see ka minuni jõuab.
Soovin õnne ja edu M-le, kes hiljuti kihlus. Loodan, et see toob kaasa vaid suure õnne, sest oled selle ka tõeliselt välja teeninud.
Viimasel ajal olen olnud ka ise probleemi ees. Kuidas saab küll ühe inimese tähelepanu võitmine nii raske olla. Nu tegelikult pole ju küll tähelepanu võitmine sugugi raske, eritiveel siis, kui temaga pidevalt suhelda. Raske on aga temani jõuda ja saada veidi enama kui lihtsalt tähelepanu osaliseks.

PS!
Sain hiljuti ühe kirja, mis läks mulle tõeliselt südamesse :)
Mul soovitati õpetajaks hakata, sest mul pidi olema hea hääl, mida on hea kuulata. Sellised pisikesed asjad lähevad vahel hinge :)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

huvitav kas see ka su blogi loeb, kelle tähelepanu sa võita üritad? :D

He ütles ...

Ehk oled Sa võitnud selle inimese tähelepanu. Ehk oled Sa teinud seda isegi nii palju, et see inimene üritab haledalt varjata seda sellega, et teeb näo, et ei pööra üldse tähelepanu Sulle. Aga ehk ma eksin.

Anonüümne ütles ...

Mina mõtlen sama, mis -t-
Jaga meiega omi mõtteid:P

Anonüümne ütles ...

meie gäng mõtleb ühiselt;)
ma mõtlen sama, mis -t- ja -m- :P

Funestus ütles ...

ma saan 100% kindlalt väita, et ta on seda lugenud.
küll on alles uudishimu :D