teisipäev, 11. märts 2008

kuidas võib küll selline **** olla

Siin on siis lahendus eelmisele pildile.

Tänane päev läks ka edasi valimistuhinas. Hommikul hääletasin ise. Avastasin nii ka kohe ühe rikkumise, üks inimene oli lasknud valimisnimekirjasüsteemi muuta. Nii sai ta esimese positsiooni endale. Muidugi kui rikkumistest rääkida, siis nii kirjutamata kui ka kirjutatud reegleid on siin kuhjaga eiratud. Kui valituks osutun, siis kardan, et see on alles sõja algus. Ma ei saa teha koostööd inimesega, kes kasutab ära oma positsiooni mulle antikampaania tegemiseks. Kui sama valemit kasutataks riigikoguvalimistel, siis sellisel juhul oleks kodanikuportaali avalehel juttu miks ei tohi üht või teist oppositsioonierakonda valida. Ajab vihale, et inimene kes ei viitsi omale kampaaniat teha hakkab piiksuma selle üle kui keegi asja tõsiselt võtab. Ta väidab, et varasemad teod on piisavalt hea kampaania, kuid kuna kandideerin esmakordselt, siis ma ei ole seal ju midagi teha saanudki. Samuti pidin ju kuidagi tasandama selle ebavõrdsuse, mille nad mulle ametliku poole pealt tegid. Loogiline, et ta soovitab motivatsioonikirju lugeda, sest ametlikul lehel on ju minu oma nende vea tõttu loetamatu.
Ma ei taha mõelda mida temasugused veel suures poliitikas tegema hakkavad. Juba praegu on nende mängud ebamoraalsed ja kohati isegi ebaseaduslikud.

Mulle ei meeldi sellised ebaeetilised mängud. Olen seni tegelikult küll korra juba vastnud, kuid see oli väga eetiline ja viisakas. Juhtisin lihtsalt teiste tähelepanu mõnele (tahtlikule?) veale ja ebakõlale ja tutvustasin oma seisukohti.

Tema saadetud kirjale ja oma vastusele laseks taustaks midagi, mis peaks inimesi mõtlema kutsuma Isamaa ilu hoieldes - InSpe
Sellega ka sügav kummardus Alo Mattiisenile.

Kommentaare ei ole: