reede, 7. märts 2008

veidi viltu


Seda pilti tehes tuli mul meelde antud blogi kõige esimene foto. Sama koht, sama lill, kuid seekord teised emotsioonid.
Vabandan, et panin täna mõned sõbrad piinlikku olukorda. Vahel lihtsalt lähen veidi hoogu. M-l oli täna tegelikult täiesti õigustatult pahane. Olen püüelnud oma eesmärgi poole seotud silmadega. Seepärast ongi maailm nüüd veidi kaldu.
Ehk need, kes teadavad kui palju mu blogi esimene foto mulle tähendab, saavad ka aru, et antud fotot ei ole minu jaoks tavaline pilt.

Pühendan selle kõigile, keda saan oma tõeliseks sõbraks nimetada. Neid inimesi on vähe, kuid seda enam ma neid hindan ja austan.

Taustamuusika: Noorkuu - Friends Will Be Friends

PS!
Foto on tavapärasest suurema resolutsiooniga, kliki sellel, et seda palju suuremana näha.

4 kommentaari:

T ütles ...

tulp sobib selle päeva pildiks tõesti hästi, tulpidega oli päris palju tegemist... ;)

loodetavasti on see pilt siis osalt ka meie Ruunika gängile pühendatud:P Me ju oleme head sõbrad!

Ja ps! Pärast kampaaniat on sul kindlasti rohkem sõpru kui enne... Ja lisaks sellele oled sa paljude jaoks "see kes ütleb et vali mind" :D

Funestus ütles ...

Nu loomulikult oli see ruunidele, kuid tegelikult mitte ainult teile :)

Arra ütles ...

me nii egod ka pole, et arvaks, et ainult meile :D

tulpe sai jah palju nähtud :) minu tulp lõhnas ka hästi nii et polnud ainult silmailu ;)

Funestus ütles ...

Nu ma panin sinna ka oma hingesoojust, sest seda temperatuuri mul jagus ja oli veel teist ülegi :D
Loodan vähemalt seda, et olen nüd lõplikult palavikust lahti saanud.