kolmapäev, 24. veebruar 2010

Funestus Bremenis vol3



Pildil väike eramajade vahel asuv tänav, kust ma oma teed veidi lühendasin. Ees on ka näha Siegner Weg'i silt. Sealt väikesest jalgtänavast pöörasin alla tehase poole. Seal kohtasin ka tütarlast, kes mind kaardil ikka väga mööda positsioneeris.

Esmaspäev

Day2

Hommikusöök.. ok, mida polnud, sellest pole mõtet ka rääkida. Homikul Thermo maja juurde minnes pidin tõdema, et valges oli see hoopis erinev, kuigi õige tee leidmisega polnud probleeme. Seal anti meile allkirja vastu kaelasildid ja paluti all istet võtta. Seal oli enne mind juba kaks ootajat, kes mõlemad olid Inglismaalt. Nagu selgus, siis kuuest õppurist neli on UK-st Reading’u ülikoolist. Lisaks veel üks britt kuskilt sealt saarelt ja siis olen mina, Euroopa ääreala eksootika. Tegelikult on üks Readingu tüdruk rahvuselt soomlane. Meie juhendajagi uuris juba, et kas me saame ka omavahel emakeeles rääkida. Seepeale me rääkisime teiste lõbuks veidi seda juttu, et sõnad on tihti samad, kuid tähendas sootus erinev. Minu lemmik näitena hallitus on soome keeli valitsus(kas pole mitte tabav!). Üldiselt olen küll vait, sest no vabandust, kuid 4 britti ja üks britistunud soomlane, vaja mull siis oma vigast keelt seal saagida.

Sisulisest poolest rääkides ma kõige hullemas seisus ei olegi. Nimelt 1 britt on õppimas ja uurimas selle masina kohta. Tema osakond alles plaanib Delta ostmist. Teised tegelevad põhiliselt Element analyseriga. Seega homse päeva teemad – GasBench-i on peale minu kasutanud vaid üks vanem britt, kes oli mingist muust kohast. Readingu ülikooli omadega on ka see kild, et sealt on 2 nö operaatorit, kes inseneri poolest pm midagi ei jaga, 1nö insener, kellele jälle masina tarkvara veidi probleeme valmistas. Samas vaadates seda, kuidas me täna veidi tarkvara näppisime, siis ega see üks kasutajatest seal just eriti kodus ei olnud. Harjumatu on ka see, et need nö kohvi ja lõunapausid on ikka mõttetult pikad. Mina oleks neist kõigist veidi aega näpistanud ja pool tundi varem lõpetanud.

Esmaspäeva jätk juba homme...

Kommentaare ei ole: