reede, 26. veebruar 2010

Funestus Bremenis vol5



Pildil siis vesi hotellis. Paremal on gaasiga "still" vesi. Pudelite juures oli ka tavaline klaas, kuid see on pildi tegemise hetkel kasutuses. Samas peaks mainima, et suure veegurmaanina hindasin antud vett viimse tilgani. Kindlasti oli oluline klaaspudel, mis säilitab vett palju paremini.

Teisipäev, Day3

Täna jõudsin vähemalt hommikust süüa(ja ka oli mida süüa). Hommikul oli küll väikeseid probleeme uksest sisse saamisega. See peaks avanema kiibiga ja ilmselt ka mingil muul viisil, et külastajaid sisse lasta. See teine viis on seni aga mulle teadmata. Vähemalt päev ise oli kasulik. Sain päris mitme asja võrra targemaks. Mõtlen just selliseid asju, mida igapäevaselt laboris rakendada. Asju, mida peaks kord aastas tegema, on kogunenud juba päris palju. Panime ööseks ka 12 vee proovi jooksma. Üheks veeks oli muide vesi nimega Keila, Estonia. Nimelt kasutavad nad Keila kraanivett oma ühe laboristandardiga. Ma ei tee siin nalja, nii see on. Ega Põhja-Eestis elavad inimesed vist eriti seda asja ei tea, kuid nad tarbivad tegelikult maailmas unikaalset vett. Nimelt on selle vee vanud umbes 10 000 aastat. Seega on tegu nö lumeveega ja sealne isotoopkoostis on tavaveest tugevalt erinev. Paljud ei tea ka ilmselt seda, et tegemist on taastumatu veevaruga! Proove ette valmistades kutsus Soome tüdruk mind appi, et ma vaataks üle konteinerite korgid. Asi on nimelt selles, et nende õige tugevusega kinni keeramine vajab veidi vilumust. Keset päeva tulin mõttele, et peaks vist igaks juhuks telefoni hääletuks panema. Eriliselt jahmatav oli see, et umbes 5 minu pärast ärkas mu telefon ellu ja mulle üritati helistada. Kuna ma kõnele ei vastanud, siis sain helistajalt sõnumi, kus too palus 500 võlgu.

Homme pidi meil veidi lühem päev olema. Seega loodan, et jõuan valges veel linna. Samas valgus on sellegi poolest halb. Otse üles vaadates on taevas selga, kuid muidu punaka vinega. Üldse olen hakanud siin värskest õhust puudust tundma.

Järjest rohkem hakkab närvidele ka see korrahoidmine siin hotellis. Isegi WC paberi rulli ots volditakse üht moodi kokku. Samas padi oli täna lohakamalt kokku pandud. Eile ärajoodud veele oli täna ka asendus toodud. Nimelt on siin kogu aeg 2 pudelit veega. Alguses olid still versioonid. Kui mujal maailmas on still gaasita, siis siin ka sellele nõrk mull sees. Uus pudel on nüüd medium, seega peaks ära proovima. Jookidest oli ka päris huvitav apelsini koola segu.

Homme siis viimane päev praeguse juhendajaga. Tänaseks aga kõik.

Kommentaare ei ole: