laupäev, 6. veebruar 2010

koopasse



Hetkel on tunne, nagu ootaks minek karu koopasse. Reisini on jäänud nädal...

Panin reedel proovid uuesti hakkma... Nüüd tuleb esmaspäevani oodata, sest alles siis saan vatama minna mis neist saanud on. Terve eilse öö nägin mis nendega jälle juhtuda võiks.

Et ka veidi kultuursust näidata, siis otsustasin kümnendal ülikooli kohvikusse muusikat kuulama minna. Ja et ka veidi raha kulutada, siis sai soetatud ka 2 noorkuu piletit. Sain veel väga mõnusad 2. rea piletid.

Kuna olen otsustanud et võtan Saksamaale kaasa nii arvuti(tänan paranduse eest) kui ka fotoka, siis on oodata mul ka iga päeva lõpuks väikest kokkuvõtet. See tähendab muidugi seda, et ka juhe tuleks kaasa võtta :P Sellise apsuga olen ma isegi hakkama saanud, et on arvuti, on kaamera, mis otsast otsani pilte täis, kuid ei ole juhet ühendamiseks.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kuna olen otsustanud et võtan Saksamaale kaasa nii - kaamera kui ka fotoka:
üks neist peaks vist hoopis arvuti olema.. või mis?
(s)